pondělí 26. května 2014

Narozeninová párty...


Dnes má Martínek narozeniny, a tak si pozval na oslavu děti. Utekla jsem z práce dříve, abych mohla nachystat nezbytné, cestou z vlaku jsem šla v obrovské průtrží mračen, protože jsem měla strach, že nestihnu co jsem si naplánovala, a tak na mně nezbyla niť suchá....doma jsem vše nachystala, převlékla se a vyrazila do školky pro Martinka. Nakonec z pozvanýc 9 dětí přišly dvě. Nejprve byl trošku zklamaný, ale pak si to užil....v tomto jsou děti báječné, a já mám takové dvě. Jeden sice už z dětských let odrostl, ale jsem ráda, že je mám.....:)

























Hezký večer







3 komentáře:

  1. 6 let - nemůžu tomu uvěřit! Peti, přeji Martinkovi pevné zdraví a vůbec - všechno nej! Pořád tomu nemůžu uvěřit, jak nám ty děti stárnou... :O)
    Peti, měj hezký večer! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Petruško, léta letí a tak si všechny ty krásné chvilky užívejte. Já už se mohu dívat jen na fotky - ach jo.
    IVA

    OdpovědětVymazat
  3. Nevim jetli obcas kouknes na svuj blog jestli ano tak vam vsem preji jen to vse nejlepsi do Noveho Roku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře... ♥♥♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...